DIENSTEN
In onze assistentiewoningen woont u zelfstandig, zoals thuis met dat verschil dat u steeds op iemand beroep kan doen mocht dit nodig zijn. Wij zorgen ervoor dat wanneer ondersteuning nodig is deze ook geboden wordt. Onze dienstverlening vertrekt dan ook vanuit de visie “levensbestendig wonen”.
In onze dienstverlening onderscheiden wij de basisdienstverlening, de dienstverlening à la carte en de extra diensten.
BASISDIENSTVERLENING
De basisdienstverlening behoort tot de dagelijkse service en is verplicht in het kader van de erkenning als assistentiewoning. De basisdienstverlening is dan ook een standaardpakket, tot onze service behoort:
DIENSTVERLENING OP MAAT
Naast de basisdienstverlening kan u onze dienstverlening personaliseren. Alle bijkomende diensten zijn vrijblijvend, u kan hiervoor terecht bij de woonadviseur. Bijkomende diensten kunnen per pakket of afzonderlijk afgenomen worden.
Tot deze diensten behoren onder meer:
Het aanbod aan diensten is niet limitatief, wij bieden een aanbod op elke vraag.
HET DIENSTENPLATFORM
Met het dienstenplatform bent u helemaal voor op de tijd. Bovendien is het platform makkelijk in gebruik: via een tablet kan u héél wat informatie consulteren, diensten bestellen en afspraken vastleggen.
Het is een symbool van uw autonomie!
Met het dienstenplatform kan u onder meer:
Maar daar bovenop kan ook een persoon door u aangesteld toegang krijgen tot het dienstenplatform. Deze persoon kan dan samen met u opvolgen of bijvoorbeeld bepaalde bestellingen werden geplaatst of niet, of de huisarts is langs geweest of de kapotte lamp werd vervangen etc.